Laagste Prijs Garantie
Mocht u bij ons een salonboot hebben gereserveerd en u komt er achter dat u ergens anders tegen een goedkopere prijs een salonboot had kunnen reserveren dan compenseren wij het prijsverschil. De laagste prijsgarantie dus. Zorg er dan wel voor dat u binnen 24 uur na het maken van de reservering contact met ons op neemt.
Om de claim in behandeling te nemen vragen wij u om de volgende informatie te verstrekken
- Uw voor- en achternaam of bedrijfsnaam
- Een kopie van de door ons verstuurde offerte
- De URL van webpagina waar u de goedkopere prijs heeft gevonden.
- Wanneer deze informatie onvolledig is dan nemen wij deze niet in behandeling.
De volgende voorwaarden worden gehanteerd als u een claim wenst in te dienen tot compensatie met betrekking tot een reservering
- Het goedkopere tarief moet door een andere online bootverhuur boekingsite zijn aangeboden.
- De goedkopere prijs moet voor een reservering zijn van dezelfde datum en tijd.
- De goedkopere prijs moet voor dezelfde boot zijn, inclusief het type arrangement.
- Als de concurrerende reservering een onderdeel is van een aanbiedingsactie, vroegboekkorting, promotie of een last minute aanbieding of andere acties kan de laagste prijs garantie niet toegepast worden.
- De beter prijs moet door ons binnen een etmaal vanaf het tijdstip van reservering erkend zijn.
Daarnaast is het zo dat de laagste prijs garantie alleen geldig kan zijn als de reserveringsvoorwaarden van de andere online boekingssite precies hetzelfde zijn als de onze. De garantie is ook alleen geldig als de reservering volledig is. Dus wederzijds alles bevestigd en afgerond. Annuleringen en ‘no-shows” worden niet gecompenseerd.
Als niet voldaan word aan alle hierboven genoemde voorwaarden, dan blijven de Algemene Voorwaarden van toepassing